Hírek

Bővebben...:

Legfrissebb videó

Támogatóink

Minden évben iskolánkat is meghívják e rendezvényre, melyet a Magyar Kultúra Napja alkalmából és amelyet Majó Julianna zenetanárnő kíséretével meg is tisztelünk jelenlétünkkel.

Így történt ez, hogy ebben az évben is meghívót kapott iskolánk, így szintén a zenetanárnővel  hat diák, három versmondó: Popa Tímea, Sándor Zsuzsa és Fóris-Ferenczi Gábor és három népdalénekes, Fóris-Ferenczi Johanna, Kolozsvári Alida és jómagam, Fekete Ágnes-Heini részt vettünk a versenyen.

Péntek délelőtt indultunk, miután a szülői beleegyzések ellenőrzése megtörtént, a kellemetlenségek elkerülése végett. Hosszú út után estére megérkeztünk. Ekkor elszállásoltak, vacsoráztunk, majd Frisch Oszkár szervező meghívott otthonába. A látogatás után már nagyon fáradtak és álmosak voltunk, így amikor szállásunkravisszaérkeztünk, nem kellett sok altatás, hamar elaludtunk. Másnap reggelizés után reggelizés után mindenki készülődött: a szavalók a verseiket, míg a népdalénekesek előbb bemelegítettek, majd énekelgetni kezdünk. Ezután átmentünk a Kultúrházba, ahol a rendezvény zajlott. Előbb a megnyitón vettünk részt, majd mindeki megkereste a maga termét, aztán sorshúzás után megkezdődött a verseny.

A megmérettetés után kis szünet következett, amikor éhünket, szomjunkta olthattuk s közben vártuk az eredményhírdetést.  Kis idő múlva, a díszterembe vonultunk, ahol a díjak kiosztására került sor. Ekkor derült ki, hogy nem vallottunk szégyent, hisz három díjat is hazahozhattunk: a versmondók kettőt, Popa Tímea a második, míg Fóris-Ferenczi Gábor az első helyezést, a népdalénekesek közül pedig jómagam Szécsény város különdíját kaptam. Ám akik nem kaptak díjat, ők is nagyon ügyesen szerepeltek. A díjkiosztás után megnéztünk egy 6OO éves templomot, majd ebédeltünk és egy rövid pihenő után egy gálaesten s az ezt követő bálon vettünk részt.

Egy kis szorakozás után visszaérkeztünk pihenőhelyünre. Másnap reggeli után összecsomagoltunk és indultunk hazafele. Estére szerencsésen hazaérkeztünk. Így folyt le a  január 24 és 25 közötti hétvége.

Köszönjük, hogy részt vehettünk ezen a rendezvényen. Köszönjük Majó Julianna zenetanárnőnek, hogy mellénk állt, segített és elkísért, Balbuka Csaba söfőrnek pedig, hogy biztonságban elvitt majd visszahozott.